Je wil enkel het beste voor jouw medewerkers.
Yourcoach staat je bij.
Onder professionele begeleiding van de coach werken jouw mensen aan de thema’s die hen belemmeren en (her)ontdekken ze de kwaliteiten die hen verder helpen. Het geheim van een optimaal functionerende manager of medewerker is immers een hoge graad van persoonlijke ontwikkeling.
Onze kracht ligt in onze resultaatgerichte aanpak; we werken steeds uitdagend en pragmatisch, met respect voor de persoon en rekening houdend met zijn omgeving. We versnellen groeiprocessen en brengen klaarheid.
Motivator en luisterend oor voor leidinggevenden en medewerkers.
De grote uitdaging van organisaties vandaag ligt in de retentiegraad: hoe kan je talentvolle en ambitieuze mensen bijhouden? Bedrijven moeten hun medewerkers aan zich weten te binden. Een belangrijk onderdeel daarbij is dat de medewerkers begeleid worden in hun persoonlijke ontwikkeling.
Daarom besteden steeds meer bedrijven aandacht aan business coaching. Daarbij worden managers en/of medewerkers begeleid bij het ontwikkelen van hun coachende leiderschapsvaardigheden, communicatie, assertiviteit, gesprekstechnieken, stress en time management…
Het gaat om meer dan nieuwe vaardigheden. Het feit dat een werkgever investeert in diens medewerkers bouwt mee die broodnodige binding met het bedrijf. Daarbij komt dat iemand die stevig in zijn schoenen staat en die goed kan communiceren, een krachtige, inspirerende invloed uitoefent op diens (werk)omgeving.
Vertrouwenspersoon van topmanagers.
Het kan eenzaam zijn aan de top. De druk is moordend, en je wordt verwacht altijd scherp te staan. Het kan ongelofelijk deugd doen eens terecht te kunnen bij iemand die zonder belang of oordeel kan luisteren. Iemand die buiten de organisatie staat, en die met een frisse kijk een ander perspectief kan bieden.
Je hoeft het niet altijd alleen te doen. Onze executive coaches ondersteunen je bij het nemen van moeilijke beslissingen; bij het uittekenen van je visie en strategie; bij het omgaan met crisissen. Bij Yourcoach krijg je een onbevooroordeelde spiegel voorgehouden, en mogelijkheden om het anders aan te pakken.
Conflicten worden opgelost, misverstanden uitgeklaard, communicatie verbeterd en uiteindelijk ook deadlines en doelstellingen gehaald. Iedere investering in jezelf is daarmee een potentiële investering in betere bedrijfsresultaten.